wtorek, 20 września 2011

Kolejny efekt nudy

Zainspirowana kilkoma pomysłami, które złączyłam w jeden ;)

Do wykonania tego manikiuru wykorzystałam trzy lakiery:
szary, bazowy, z Paese (dziś już Alkemika), czarny z drobinkami Wibo i turkusowy brokat... kolejny no name, bo moją manią jest odklejanie etykietek... Jakieś skojarzenia? ;)
Chociaż mam mało (jak na razie) doświadczenia z lakierami Paese muszę stwierdzić, że ten jeden bardzo przypadł mi do gustu. Kolory mają dość ciekawe, więc zapewne wkrótce powiększę swoją kolekcję. Jednak jako, że firma ostatnio zmienia nazwę (znowu! ;) ) na razie wolę nie ryzykować, już ostatnio były braki...
Zaczynam od szarego. Potem na niego "french" czarnym. Robię go metodą "gąbeczkową" za pomocą... zwykłej gąbki do podkładu! Wyczaiłam pomysł na moim ukochanym Youtubie i musiałam wypróbować! Nie pamiętam już użytkowniczki, ale jak znajdę, to Wam podam.
Czarny nakładam niezbyt dokładnie, nie będzie i tak tego widać pod brokatem.
Prawda, że całkiem niezły?
Na koniec utwardzacz i gotowe! Zrobiłam też na stopach, dawno nie miałam kompletu.
trochę popaciane skórki, ale ja zawsze czekam, aż resztki odpadną samoistnie ;)
Wróżkowo, kosmicznie, ciekawie, tak myślę :)

Update:
pomysłowa dziewczyna z Youtube to aliczkaa a link do tego konkretnego filmiku jest TUTAJ

2 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają:) Ja niestety na paznokciach nie potrafię zrobić nic, bo ręce mi się trzęsą, także zazdroszczę sprawnych rączek:)
    http://madeline305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na http://madeline305.blogspot.com - jeśli chcesz się dowiedzieć jak samemu zrobić bazę pod cienie;)

    OdpowiedzUsuń