poniedziałek, 5 września 2011

Mój pierwszy haul

Pokażę teraz co ciekawsze rzeczy, które kupiłam w ciągu ostatniego, dłuższego czasu ;)

Mam teraz fazę na kolory, teraz na tapecie jest chyba pomarańczowy, co bardzo pasuje do moich rudych włosów. Po prostu wiewiórka ;)
Wypatrzyłam w New Yorkerze i MUSIAŁAM JĄ MIEĆ!

Z ubrań to stawiam na luz.

pierwsza H&M, druga- mój ukochany Stradivarius.

Naszyjnik z przeceny w Peacocksie skłonił mnie do odwiedzenia sklepu z "orientalnymi" rzeczami i tak powstał komplet (naszyjnik przy pomarańczowej bluzce się prezentuje róznież):


i pasuje w sam raz do "śmierdzącej" skórą torebki ;)
z Allegro, którą już kocham.

I jak to na zwieńczenie udanych zakupów trzeba się porządnie napić

Kolor rządzi!

A już wkrótce mój pierwszy przepis, czyli "łatwe i smaczne gotowanie po studencku" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz