sobota, 7 stycznia 2012

Moje piosenki

Trochę zapominam o blogu, ale jakoś tak mało się tu na blogu dzieje, nie mam takiego zapału ;)
Jednak teraz tak siedząc w domu i przesłuchując muzykę postanowiłam napisać, czego słucham.
Generalnie jak pewnie wielu, bez muzyki żyć bym nie mogła. I bardzo wpływa ona na mój nastrój. Jest kilka piosenek "wszech czasów", które nigdy mi się nie znudzą.

PS. Ten post przyda mi się też, kiedy znowu, odpukać!, usunę sobie wszystko z komputera...

No to może podzielę to ze względu na nastrój...


Kiedy jestem smutna lub np wściekła na męski ród hehe

Eskobar - Someone new (feat HeatherNova)
David Usher - Black black heart
Space Cowboy - Crazy Talk
Kyau Vs. Albert - Are you fine
The Rock Project Ft Tina Arena - Never
Andy - Nic z tego nie będzie
Tiesto - Summer calling, Ur, Walking on clouds
Meck Ft. Dino - Feels like home
Layo & BushWacka - Missing you
Moby - Disco lies
The Pussycat Dolls - Hate this part
Sistem - Never


Za to kiedy jestem w dobrym humorze lub takim "zadziornym" :D

Alexis Jordan wszelkie (ogólnie strasznie lubię to dziewczę, ma naprawdę niezły głos)
Axwell ft. Charles Salter - I found you
dj F - Be my lover
Deep Dish - Flashdance (to wręcz chciałabym, aby stało się moim hymnem!)
Freestylers - Push up <3
Ida Corr and Fedde Le Grand - Let me think about it
Jermaine Dupri ft. Mariah Carey - It's like that
Michael Gray - Borderline
Paris Avenue - I want you
Pussycat Dolls - Jai ho
Teddybears Stock - Cobra style


Inne

Chocolate Puma - Always and forever
Camille Jones - The Creeps
David Guetta - The world is mine (o matko NIGDY się nie znudzi)
Deepest Blue - Shooting star, Deepest blue
Dire Straits - Money for nothing
Faithless - Miss you less, see you more
Jakatta feat. Seal - My vision
Layo & Bushwacka - It's up to you
Nightcrawlers - Push The Feeling On
Seal - WSZYSTKO
Sophie Ellis Bextor - WSZYSTKO
Shapeshifters - Back to basic



Jak widać praktycznie same "dęsidła" ale taki mój gust :) Generalnie czasami aż nie chciałabym, aby niektóre przypominały mi osoby i/lub miejsca, a czasem aż się miło na sercu robi... Bez muzyki nie da sie żyć!

1 komentarz:

  1. Zapraszam na KONKURS na moim blogu http://beaaatka21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń