piątek, 29 lipca 2016

Biżuteria z Aliexpress

Już jakiś czas temu zaczął się boom na zakupy w "chińskim internecie", głównie ze strony aliexpress.com. I mnie ta fala trochę dopadła, kiedy zobaczyłam ceny zamieszczonych tam przedmiotów.


Dziś chcę przedstawić biżuterię, którą sobie zamówiłam. Nie ma tego wiele, ale jeszcze czekam na kilka paczek :)


Wiadomo, że zakupy na tego typu portalach wiążą się z ryzykiem:
- nieotrzymania paczki
- otrzymania paczki zniszczonej
- towaru, który mocno odbiega jakością od przedstawionego na zdjęciach aukcji.

Ale te ceny...!

Na szczęście w większości przypadków te kłopoty mnie ominęły. Zaraz przejdę do szczegółów.

Nie będę zamieszczać linków, ponieważ większość i tak wygasła, ale podam cenę i czas, jaki minął od zamówienia. Jednak praktycznie zawsze można je odszukać w nowych aukcjach.

NASZYJNIKI

1. Naszyjnik z ważką
CENA: 3,04 zł
CZAS DOSTAWY: 30 dni
UWAGI: bez zastrzeżeń, taki sam, jak na zdjęciu.


2. Złoty naszyjnik
CENA: 5,30 zł
CZAS DOSTAWY: 41 dni
UWAGI: bez zastrzeżeń, taki sam, jak na zdjęciu. Bardzo mi się podoba, muszę go pokryć lakierem do paznokci, aby się nie odbarwił, ale to standard sztucznej biżuterii.


3. Naszyjnik łapacz snów
CENA: 3,01 zł
CZAS DOSTAWY: 24 dni
UWAGI: bez zastrzeżeń, taki sam, jak na zdjęciu. Jest po prostu uroczy, bardzo lubię go nosić.


KOLCZYKI

1. Piórka
CENA: 3,09 zł
CZAS DOSTAWY: 28 dni
UWAGI: bez zastrzeżeń, taki sam, jak na zdjęciu. Idealnie pasuj do powyższego naszyjnika.



2. Stokrotki
CENA: 3,80 zł
CZAS DOSTAWY: 29 dni
UWAGI: jedyne, na których się trochę zawiodłam. Kupiłam je, ponieważ chciałam podobne kolczyki, jakie dostałam w S.I.X., jednak tak były już znoszone, że odpadała emalia i musiałam z bólem serca się z nimi pożegnać. Niestety już w sklepach ich nie było, więc zaczęłam szukać ich na aliexpress. Jakość bardzo znacząco odbiega od zdjęć, co widać na poniższym zdjęciu, jednak da się nosić, z daleka tak nie widać :) Jak by jednak nie było - nadal poszukuję takich, jak w S.I.X.!!!



3. Kwiatuszki
CENA: 3,13 zł
CZAS DOSTAWY: 27 dni
UWAGI: bez zastrzeżeń, taki sam, jak na zdjęciu. Kolejne, które trafiają do ulubionych, mało mam złoconych kolczyków.



Jak widać większość z zakupów jest bardzo udana i takie drobiazgi polecam zamawiać, nawet gdyby coś było nie tak, to można odżałować te kilka złotych. Żadne z nich nie przekraczają ceny 4 zł!!!



Oprócz biżuterii zamawiałam również inne rzeczy, m.in. strój Elsy z "Krainy lodu", ale wkrótce o tym będzie kolejny wpis!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz